Το Νερό ως φυσικός πόρος διαδραματίζει κρισιμότατο ρόλο, καθώς επηρεάζει κι επηρεάζεται από τη λειτουργία των οικοσυστημάτων και των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Η χρηστή διαχείριση και προστασία του διασφαλίζει στο διηνεκές τη συνέχιση των ευεργετικών του επιδράσεων. Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Έδεσσας Γιαννιτσών, συμμεριζόμενο την ανάγκη των τοπικών κοινωνιών για αειφορική διαχείριση του Νερού, συμπεριέλαβε στο εκπαιδευτικό έργο του την ανάπτυξη σχετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την καλλιέργεια συνεργασιών μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας μέσω του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Π.Ε. με τίτλο: «Νερό και βιώσιμη Ανάπτυξη».
Οριζόντιο μενού - MEGA
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Πολιτιστικά Θέματα
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις
- Ας Σχεδιάσουμε ένα Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Εγώ εμείς και οι άλλοι. Η αλυσίδα της ζωής μας_Σχηματική απόδοση
- Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και τεχνικές. Είμαστε ό,τι τρώμε
- Δημιουργικοί τρόποι Ολοκλήρωσης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων. Παρουσιάσεις για παιδιά
- Ενδεικτικά παραδείγματα «ανάδυσης» δραστηριοτήτων
- Ξεφυλλίζοντας το… “Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του χρόνου”
- Το “Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του χρόνου” σε Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Διαθεματικότητα εν δράση. Το παράδειγμα της τεχνικής του ψηφιδωτού
- Κουκλο...μεζεδάκια
- Ιδέες για την αναμόρφωση της σχολικής αυλής
- Με σύμμαχό σου τα βιβλία, διώξε τη Βία από τα σχολεία - ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενο Εκπαιδευτικό Υλικό στο θέμα «Ανθρωπογενές Περιβάλλον & Αειφόρος Διαχείριση»
- ΑΥ1
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015
Πρόσκληση ένταξης στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ του ΚΠΕ Έδεσσας - Γιαννιτσών
Το Νερό ως φυσικός πόρος διαδραματίζει κρισιμότατο ρόλο, καθώς επηρεάζει κι επηρεάζεται από τη λειτουργία των οικοσυστημάτων και των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Η χρηστή διαχείριση και προστασία του διασφαλίζει στο διηνεκές τη συνέχιση των ευεργετικών του επιδράσεων. Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Έδεσσας Γιαννιτσών, συμμεριζόμενο την ανάγκη των τοπικών κοινωνιών για αειφορική διαχείριση του Νερού, συμπεριέλαβε στο εκπαιδευτικό έργο του την ανάπτυξη σχετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την καλλιέργεια συνεργασιών μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας μέσω του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Π.Ε. με τίτλο: «Νερό και βιώσιμη Ανάπτυξη».